im back !

heey tror faktiskt jag pallar av att blogga sådär nu ibland igen känner jag (y) minst en gång om dagen iaf :*
aja nu har ju skolan och allt börjat , skit skönt att jag har fått rutiner igen! inte liika trött på livet då heh.
aja idag i skolan var det la helt okey tkr jag, men funderade jävligt mkt på högskoleförberedande linjer och det jag vill göra efter gymnasiet.. jag gillar verkligen resturang och livsmedel men imon ska jag upp till rektorn och säga att jag vill byta till samhäll.. måste de om jag ska få de lätt efter gymnasiet :(.. menmen de får jag la helt enkelt ta.
nu ska jag äta och lägga mig i källaren och kolla film så pussheeej ! :*



saknar mitt svarta hår + löshåret..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0