just cuz im bored!

01. Fullständigt namn: elin jenny kristina pettersson
02. Ålder: 16
03. Vart bor du: gislaved.. -.-
04. Bor tillsammans med: mamma, pappa och lillebror
05. Husdjur: en äcklig katt jävel :)
06. Färg på ditt hus: röd

07. När är du född: 5 april

08. Klass: 1:an om två veckor :D
09. Vilket år tar du studenten: tror de blir 1014 eller ngt :O

10. Något jobb: sommarjobb typ, plastfabrik bara -.-
11. När gick du upp i morse: tidigt som vanligt, runt 10 eller ngt 
12. När ska du sova: snart hade jag planerat
13. Duschat idag: jaaman
14. Kramat någon idag: yes

15. Pussat någon idag: nope
16. Vad har du ätit idag: tycker det är för ansträngade att säga exakt vad men frukost, lunch, kvällsmat, popcorn och glaaaass är de jag kommer ihåg nu ::
17. Dagens klädsel: pyjamas byxor och linne
18. Dagens smink: foundation and puder

19. Dagens sötnos: soulja boy <33

20. Dagens roligaste: denisis ;D

21. Har du många vänner: ah de tycker jag la :)

22. Hur många har du kysst: hm.. det tar nog ett tag att räcka upp så tror jag skippar de ;)
23. Vem kramade du senast: viviana :*

24. Vem saknar du: min gamla cp klass ! :(

25. Hur många har varit otrogna mot dig: jag räknar de som otrogen så en har varit de
27. Har du pojk-/flickvän: nope
28. Vem pratade du med i telefon senast: hm.. johanna tro jag
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det: darko "vilken skillnad :O"


FAVORIT:

31. Film: just nu, scooby doo filmerna :D

32. Låt: maroon 5 ft christina agulera - moves like jagger
33. Mat: all colombiansk mat, pizza och blodpudding!! <3

34. Dryck: ramlösa
35. Färg: turkos

36. Tv-serie: DH :)

37. Stad: halmstad tro jag ;D
38. Land: USA!
39. Ämne i skolan: hemkunskap (a)
40. Tv program: vet inte :O ett av dom är iaf hannah montana ::


SENASTE:
41. Personen du tänkte på: pappa, men bara för att jag snackade med han :Y

42. Personen du pussade: tror de va jetulla ;O

43. Gången du spydde: typ 2 månader sen nu

44. Gången du grät: ingen jävla aning :O men de va ett bra tag sen

45. Pizzan du åt: i kroatien B-)

46. Gången du var i Göteborg: i våras.. :(

47. Gången du var i Stockholm: aldrig varit där.. 
48. Gången du duschade: imorse
49. Gången du sov: inatt
50. Personen som såg dig gråta: eftersom de va fett längesen så no clue :O

51. Svart eller vitt: vitt
52. Hund eller katt: Hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa: båda, fast som jag känner nu.. festa!

54. Tvspel eller datorspel: dator
55. Singel eller upptagen: just nu singel, men de beror på .. :)
56. Pussas eller kramas: kramas
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead: fattar nt :(
58. Ragga eller bli uppraggad: Bli uppraggad ;)
59. Big Brother eller Paradise Hotel: big brother :D
60. Har du svart hår eller blondt: typ brunrött nu tro jag :O fucked up hår har jag -.-

61. Har du blåa ögon eller bruna: Blåaa :)

62. Choklad eller lakrits: chocklad! <333

63. Göteborg eller Stockholm: Göteborg
64. Högerhänt eller vänsterhänt: Högerhänt 
65. Coca cola eller fanta: fanta isf 
66. Pizza eller kebab: pizza! 
67. Randigt eller prickigt: randigt
68. Älska eller älskas: fattar nt :O
69. Leva eller dö: leva...?

 

ANTAL:
70. Personer du älskar: familjen och alla vänner :)

71. Personer du hatar: hatar ingen 
72. Pojk-/flickvänner du haft: 2 seriösa
73. Personer du sovit bredvid, både tjej och kille: oj, typ alla mina tjejkompisar xD och två killar

74. Glassar du ätit på en dag: rätt många kan jag nog gissa på :O 
75. Nämn en festival du vill på nästa år: fan vet jag -.-

76. Gånger du haft minnesluckor: och det är..? 
77. Gånger du varit hög: no one

78. Personer du saknar just nu: mest dom från min gamla klass.. :(
79. Gånger ditt hjärta brustit: en typ hah

 

VEM:
80. Vill du kyssa nu: soulja boy..
81. Träffade du senast: vivi

82. Sjöng du senast för: typ denise ;o
83. Hade du senast en msn-konversation med: mauen 
84. Spelade du tvspel med senast: ingenanign :O
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu: om man tar bort romantisk.. så mina brudar (:
86. Vill du kasta en sten i huvudet på: min lillebror!

87. Förtjänar att dö: men okej!

88. Är söt: finns så många assså
89. Vill du sova jämte inatt: ingen vad jag vet, skulle la va kul om denise joinade min clan här inatt ::

 

VAD:
90. Gör dig glad: mat ::

91. Gör dig ledsen: när folk slänger mat..

92. Vill du helst göra nu: sova!
93. Önskar du att du slapp göra: städa :(

94. Vill du ha nu: skulle göra allt för en centerrulle!

95. Önskar du dig i födelsedagspresent: 5305 år kvar så inte tänkt så långt än

96. Längtar du till: JUUUL :(

97. Tycker du om dina betyg: helt ok för att vara elins betyg :)
98. Ångrar du i ditt liv: finns mkt jag ångrar..

99. Är det bästa som hänt dig: mina underbara vänner!

100. Hur mycket är klockan: 02:08 !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0