varit liiite upptagen..

inte hunnit blogga så mkt för inte varit hemma och lite sånt.. 
om igår så har jag inte jätte mkt att säga förutom att jag stack till ebba en stund senare på dagen och innan de gjorde jag absoult ingenting! efter det kom jag hem och bakade hela kvällen! tog bara kort på mina as goda centerkakor fast jag bakade bullar och kladdkaka och så med.. och åt kräftskiva! fett gott. intressting i know.

idag så ska jag iaf bara baka ett tag nu för ska till mormor vid 4 och äta hennes jääävligt goda mat! skojjar nt, mat som gamla människor lagar är så mkt godare på ngt sätt :O sen när jag kommit hem därifrån ska tinis sova här hos mig så vi ska väll kolla film och lite så ;*
men nu ska jag duscha så pusshaaj! 

centerkakor hihi:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0