de va länge sen!

känner att jag har en sån känsla nu att jag vill försöka blogga så ofta jag hinner nu igen hihi, kanske inte blir så intressanta inlägg men något blir det ju iaf ;)
nu är det iaf lördag och vaknade typ 9. gick upp och gjorde en enooorm frukost så sitter här skit mätt nu och kollar mysteriet på greveholm och äter clementin hehe, kan inte bli bättre typ. plus har mens nu med och är riktigt sugen på saker känner jag, fast de är skit samma. ikväll blire att åka upp till denise och sleepa där, va ett tag sen :D 
men innan de blire bara bara pepparkakor och lussebullar här hemma och har det allmänt mysigt hih, så blir väll säkert fler inlägg sen igen. men pusshej sålängre! :*

bild från igår när jag och pappa kände för att grilla ute i regnet:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0