Dag 1 – Presentera mig själv.

jag heter ju Elin Pettersson som dom flesta vet tror jag. 16 år och bor i gvd. Just nu läser jag samhäll i gymnasiet, och trivs faktiskt jävligt bra :) Jag bor hemma med mina föräldrar och min lillebror. 
Eeehm, på vardagarna spelar jag för de mesta volleyboll efter skolan då och pluggar och lite så, sen på helgerna träffar jag mest mina vänner och är med dom på kvällarna och drar på fester kanske än sålänge. sen börjar matcherna också så kommer bli jävligt stressigt att hinna med allt.. 
jag ÄLSKAR att laga mat, min favorit mat är ju då all sortes chili thai mat eheh, extremt gott asså!
jaaa jag kommer väll inte på så mkt mer om mitt extremt intressanta liv tror jag inte, så de va de det :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0